Przetargi - archiwum

Zapytanie ofertowe na dostosowanie WC dla osób niepełnosprawnych w poziomie parteru w budynku PSP w Warlubiu - projektu pod nazwą „Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Warlubiu do potrzeb osób niepełnosprawnych” dofinansowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 3.PSP.ZO.2024

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bronisława Malinowskiego w Warlubiu zaprasza do złożenia oferty na dostosowanie WC dla osób niepełnosprawnych w poziomie parteru - projektu pod nazwą „Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Warlubiu do potrzeb osób niepełnosprawnych” dofinansowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto (przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1, nie stosuje się).

.

 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest:

a) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy;

b) dostosowanie WC dla osób niepełnosprawnych w poziomie parteru w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bronisława Malinowskiego w Warlubiu; 

c) zakup niezbędnych materiałów do wykonania w/w prac;

d) uporządkowanie terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót – po zakończeniu robót, jednak przed odbiorem przez zamawiającego.

 

II. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

1.   Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: do 19 lipca 2024 r. 

2.   Miejsce wykonania zamówienia: WC w poziomie parteru w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bronisława Malinowskiego w Warlubiu, ul. Szkolna 20A, 86-160 Warlubie.

 

III. KRYTERIA OCENY OFERT:

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:

    a)  najniższa cena przedstawiona w ofercie - Cena brutto oferty – 80 %;

    b)  okres gwarancji – 20 %.

 

IV. MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

1.  Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.

2.  Oferta winna zawierać cenę ofertową netto oraz brutto (zawierającą należny podatek VAT).

3.  Cena musi obejmować koszty materiałów oraz inne koszty nie wymienione, a konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia jakie poniesie Wykonawca.

4.  Za ofertę rozumie się wypełniony i podpisany formularz stanowiący załącznik nr 1 oraz podpisany załącznik nr 2 – RODO.

5.  Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 kwietnia 2024 r., do godziny 15:00.

  •     elektronicznie na adres: sekretariat@pspwarlubie.pl (skan podpisanych dokumentów formie załączników do wiadomości e-mail)
  •    pisemnie w zamkniętej kopercie odpowiednio opisanej: „Oferta na dostosowanie WC dla osób niepełnosprawnych w poziomie parteru budynku Publicznej Szkoły Podstawowej                       im. Bronisława Malinowksiego w Warlubiu – nie otwierać przed terminem otwarcia" dostarczonej do siedziby Zamawiającego bądź przesłanej na adres: Publiczna Szkoła Podstawowa               im. Bronisława Malinowskiego, ul. Szkolna 20A, 86-160 Warlubie.

6.      Oferty złożone po terminie pisemnie bądź mailowo nie będą rozpatrywane. W przypadku maila decyduje godzina wysłania, a nie odczytania.

 

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

1.  Osoba do kontaktu: Karina Kozłowska-Kamińska, Monika Siejka

2.  Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejszą ofertą w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt III). 

3.  Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania bądź jego unieważnienia bez podania przyczyn na każdym jego etapie. 

4.  Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym. 

5.  Zamawiający może udzielać odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu. 

6.  W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, omyłki

     rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

7.  Wykonawca przygotowuje ofertę i uczestniczy w postępowaniu ofertowym na własny koszt. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia związane z jego udziałem

     w niniejszym postępowaniu.

8.  Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie i terminie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia oferty dodatkowej.

9.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z Wykonawcą w zakresie ceny jeżeli cena najtańszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. 

10.  Informacja o wyborze oferty będzie zamieszczona na Biuletynie Informacji Publicznej PSP w Warlubiu.

11.  Termin związania z ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty

 

VI. Załączniki

1)      Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;

2)      Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO;

3)      Załącznik nr 3 – Przedmiar;

4)      Załącznik nr 4 – Dokumentacja projektowa.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 19.04.2024
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Siejka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 kwietnia 2024 14:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Szydłowska
Ilość wyświetleń: 87
10 maja 2024 11:43 (Monika Szydłowska) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_oferty___dostosowanie_wc_dla_osob_niepelnospr awnych.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
19 kwietnia 2024 15:07 (Monika Szydłowska) - Opublikowanie dokumentu.
19 kwietnia 2024 15:05 (Monika Szydłowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)