ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2.PSP.ZO.2025
Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bronisława Malinowskiego w Warlubiu zaprasza do złożenia oferty na dostosowanie dla osób niepełnosprawnych w poziomie parteru dostępu do sali gimnastycznej i sali biologicznej - projektu pod nazwą „Przyjazna i dostępna przestrzeń PSP Warlubie dla wszystkich uczniów II” dofinansowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto (przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1, nie stosuje się).
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem usługi jest:
a) odpowiednie zabezpieczenie miejsca montażu;
b) dostawa i montaż platformy przyschodowej;
c) zakup niezbędnych materiałów do wykonania w/w prac;
d) uporządkowanie terenu miejsca montażu – po zakończeniu montażu, jednak przed odbiorem przez zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, iż to po stronie Wykonawcy będzie dobranie odpowiedniego sprzętu, ludzi, materiałów niezbędnych do wykonania wyżej wymienionych prac, spełniających wszystkie wymogi.
II. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Zamawiający wymaga, aby dostawa i montaż zostały zrealizowane w terminie: do 10 sierpnia 2025 r, a zarejestrowanie w UDT do 31.08.2025 r.
2. Miejsce wykonania zamówienia: Parter budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bronisława Malinowskiego w Warlubiu, ul. Szkolna 20A, 86-160 Warlubie
III. KRYTERIA OCENY OFERT:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
a) najniższa cena przedstawiona w ofercie - Cena brutto oferty – 80 %;
b) okres gwarancji – 20 %.
IV. MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
2. Oferta winna zawierać cenę ofertową netto oraz brutto (zawierającą należy podatek VAT).
3. Cena musi obejmować koszty materiałów oraz inne koszty nie wymienione, a konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia jakie poniesie Wykonawca.
4. Za ofertę rozumie się wypełniony i podpisany formularz stanowiący załącznik nr 1 oraz podpisany załącznik nr 2 – RODO.
5. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 02 lipca 2025 r., do godziny 10:00.
6. Oferty złożone po terminie pisemnie bądź mailowo nie będą rozpatrywane. W przypadku maila decyduje godzina wysłania, a nie odczytania.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
VI. Załączniki
1) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;
2) Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO;
3) Załącznik nr 3 – Zapytanie ofertowe;
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Publiczna Szkoła Podstawowa