Przetargi

Zapytanie ofertowe na dostosowanie dla osób niepełnosprawnych w poziomie parteru dostępu do sali gimnastycznej i sali biologicznej w budynku PSP w Warlubiu - projektu pod nazwą „Przyjazna i dostępna przestrzeń PSP Warlubie dla wszystkich uczniów II" dofinansowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 2.PSP.ZO.2025

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bronisława Malinowskiego w Warlubiu zaprasza do złożenia oferty na dostosowanie dla osób niepełnosprawnych w poziomie parteru dostępu do sali gimnastycznej i sali biologicznej - projektu pod nazwą „Przyjazna i dostępna przestrzeń PSP Warlubie dla wszystkich uczniów II” dofinansowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto (przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1, nie stosuje się).

 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

    Przedmiotem usługi jest:

a)     odpowiednie zabezpieczenie miejsca montażu;

b)     dostawa i montaż platformy przyschodowej;

c)     zakup niezbędnych materiałów do wykonania w/w prac;

d)    uporządkowanie terenu miejsca montażu – po zakończeniu montażu, jednak przed odbiorem przez zamawiającego.

Zamawiający zastrzega, iż to po stronie Wykonawcy będzie dobranie odpowiedniego sprzętu, ludzi, materiałów niezbędnych do wykonania wyżej wymienionych prac, spełniających wszystkie wymogi.

 

II. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

1.   Zamawiający wymaga, aby dostawa i montaż zostały zrealizowane w terminie:  do 10 sierpnia 2025 r, a zarejestrowanie w UDT do 31.08.2025 r. 

2.   Miejsce wykonania zamówienia: Parter budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Bronisława Malinowskiego w Warlubiu, ul. Szkolna 20A, 86-160 Warlubie

 

III. KRYTERIA OCENY OFERT:

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:

    a)  najniższa cena przedstawiona w ofercie - Cena brutto oferty – 80 %;

    b)  okres gwarancji – 20 %.

 

IV. MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

1.      Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.

2.      Oferta winna zawierać cenę ofertową netto oraz brutto (zawierającą należy podatek VAT).

3.      Cena musi obejmować koszty materiałów oraz inne koszty nie wymienione, a konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia jakie poniesie Wykonawca.

4.      Za ofertę rozumie się wypełniony i podpisany formularz stanowiący załącznik nr 1 oraz podpisany załącznik nr 2 – RODO.

5.      Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 02 lipca 2025 r., do godziny 10:00.

  • elektronicznie na adres: sekretariat@pspwarlubie.pl (skan podpisanych dokumentów formie załączników do wiadomości e-mail)
  • pisemnie w zamkniętej kopercie odpowiednio opisanej: Oferta na dostawę i montaż platform przyschodowych do projektu Przyjazna i dostępna przestrzeń PSP Warlubie dla wszystkich uczniów II” – nie otwierać przed terminem otwarcia” dostarczonej do siedziby Zamawiającego bądź przesłanej na adres: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bronisława Malinowskiego, ul. Szkolna 20A, 86-160 Warlubie.

6.      Oferty złożone po terminie pisemnie bądź mailowo nie będą rozpatrywane. W przypadku maila decyduje godzina wysłania, a nie odczytania.

 

V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1.  Osoba do kontaktu: Gabriela Szczygieł, Iwona Mykowska
  2.  Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejszą ofertą w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt III).
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zapytania bądź jego unieważnienia bez podania przyczyn na każdym jego etapie.
  4.  Zamawiający odrzuci ofertę, która nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym.
  5. Zamawiający może udzielać odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.
  6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  7. Wykonawca przygotowuje ofertę i uczestniczy w postępowaniu ofertowym na własny koszt. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia związane z jego udziałem w niniejszym postępowaniu.
  8. Jeżeli zostaną złożone oferty o takiej samej cenie i terminie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia oferty dodatkowej.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji z Wykonawcą w zakresie ceny jeżeli cena najtańszej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
  10. Informacja o wyborze oferty będzie przekazana zamieszczona na Biuletynie Informacji Publicznej.
  11. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od daty złożenia oferty

 

VI. Załączniki

1)      Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy;

2)      Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO;

3)      Załącznik nr 3 – Zapytanie ofertowe;

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 czerwca 2025 11:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Monika Szydłowska
Ilość wyświetleń: 28
03 lipca 2025 14:39 (Iwona Mykowska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
03 lipca 2025 14:39 (Iwona Mykowska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
03 lipca 2025 14:39 (Iwona Mykowska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)